2013. december 18., szerda

A Rellon rendőrsége- 3. rész - Nagy Bátor Đominic

Az új zöld prefik közzé bekeveredett egy, már tapasztaltabb példány is Nagy Bátor Đominic személyében. Miután Axelt és Ophelia-t hülyére kínoztam, a Rellon csapatának újonnan begyűjtött fogója nem mondott nemet az interjúra. Biztos ő is tudta, mi vár rá, ha megtagadja a nyiratkozást...







Akkor először is szervusz. Másodszor: ismét prefektusi karszalaggal láthatnak viszont a kastélylakók és ma e körül forog az interjú témája is: nagyon szeretheted ezt a tisztséget, ha ismét jelentkeztél rá. Mesélnél róla, miért szereted csinálni és miért jelentkeztél a Rellonban is rendfenntartónak?

Először is szia. Másodszor: tudod, így legálisan mászkálhatok éjszaka. *vigyorog* De viccet félretéve: ezzel is segíthetem a tanárok munkáját. Úgy értem, hogy tudom mennyit dolgoznak, és ha mellette még járőröznek is, eléggé mosott rongyként néznének ki. Így le tudok venni némi terhet a vállukról azzal, hogy elkapom a szabályszegőket.

Altruista lélek vagy egy rellonoshoz képest. Vagy ez ilyen elterelő hadművelet? Elkapod a szabályszegőt, azt hiszi, jól járt, és majd nézheti miféle büntetést adsz neki?

Olyan hű de nagy büntetést még nem osztottam ki, de ha kötekedik az illető, akkor muszáj drasztikusabb lépésekhez folyamodnom. Az, hogy az önzetlenségem elterelés-e, vagy sem, azt meg nem árulom el. Nem kell kitudódnia a titkomnak. *megint csak vigyorog*

Jól vág az agyad erre. *Visszavigyorog futólag* Volt már olyan eset, amikor egyedül nem boldogultál a szabályszegővel és felsőbb intézkedés kellett a helyrepakolásához?

Kösz. *mosolyogva bólint* Egy alkalommal, mert az egyik gólya túlságosan is szeretett visszabeszélni. Jobbnak láttam, ha Alexa helyreteszi, mint azt, hogy ott helyben leátkozzam. Végtére is, ha megtettem volna, én jártam volna rosszabbul, de így szerencsétlen dupla büntetést kapott.

De azért, gondolom, annyira nem sajnálod  *sunyi vigyor* . A prefektus társaiddal jól kijössz? Van köztük olyan, akit barátodnak mondanál?

Egyáltalán nem. Megérdemelte, amit kapott *von vállat* Egész jól kijövök velük, noha Amirával volt egy kis beszédszünet, de kezd megint jól alakulni a kapcsolatunk. Oph-al ritkán futok össze, Axel pedig a szobatársam, vele nagyon jól kijövünk. Talán mindhármukat. *mosolyog*

Munka terén mennyire jól vagy rosszul tudtok együttműködni?

Azt hiszem, hogy egészen jól. Nem igazán akadályozzuk egymást, ha kell, akkor viszont segítünk a másiknak.

Van kifejezetten kedvenc büntető feladatod, amivel szívesen „ajándékozod” meg a tilosban járókat?

Eddig mindig mást adtam, és ez leginkább a helyzettől függött. Azt viszont szeretem, ha a Rellon asztalánál tiszta a padló. *vigyorog*

Segítsünk rá, hogy folyton legyen mit takaríttatni azon a helyen?  *visszavigyor, lenne pár ötlete*

Én ilyet nem kérhetek. *közelebb hajol, és suttog* Csak ne legyen sok a vér. *vigyorog*

Azt majd megoldjuk.  *kacsint*  Ha jól tudom, tanársegéd is vagy, sőt már tavaly is voltál. Mennyire terhel le a két, sokmunkás pozíció?

*hálásan vigyorog* Igen, jól tudod. Úgy az energiám 25%-át elszívja a kettő, de nem vészes. Egyszer volt, hogy kimerültem, de azóta gondosan beosztom az időmet, és az energiámat.

Jól csiripelik a madaraim, hogy össze fogsz költözni egy szobába Axellel? Melyikőtök és miért kezdeményezte ezt?

Azt hiszem, azokat a madarakat meg kell kopasztanom. *hangosan töpreng* Izé, igen jól tudod. Én, mert tök jó fej, és azt hiszem túl sokat lakott a Gólyák között. Na, meg most, hogy Prefektus, mégsem lakhat a Gólyákkal.

Már miért ne lakhatna? Félsz, hogyőőő... megkéseli valaki  xD?

Igen, határozottan féltem tőled xD

Miért  XD? Még nem is nyúltam hozzá, igazán. Na de ezt félretéve, kiket vesztek még magatok mellé?

Most már nem is nyúlhatsz, ha nem akarsz büntetést. *nevet* A volt prefektust, Noelt, illetve Juhász V. Mátét, meg nem tudom még. *von vállat* Mi lenne, ha inkább lenéznénk a csárdába egy vajsörre? *vigyorog*

Jó ötlet. Akkor köszönöm az interjút és irány a csárda!

Én is köszönöm, öröm volt neked válaszolgatni. *kezet nyújt, majd megindul*

Az interjútrió végére értem, az alanyaim MÉG élnek és tovább penészesedik tőlük a levegő. Ha éjszaka a folyosón jártok, mindenképpen jobb, ha a mi három hátvédünkbe ütköztök, mert ki tudja, talán megesik a szívük rajtatok, hogy ti is zöldek vagytok... a fenéket, inkább csak kerüljétek ki az összes prefit, ezeket meg kényeztessétek, hogy tussolják el az ügyeinket. Kössz mindenkinek a figyelmet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése