2013. december 13., péntek

A Rellon rendőrsége- 2. rész - Ophelia LaFonde

Újabb poszt, újabb prefektust löktem be a reflektorfénybe, hadd szenvedjen! Oph csak úgy volt hajlandó vállalni a kérdezz-feleleket (miután össze-vissza döfködtem és még ÍGY sem tört meg! ), hogy minden kérdés egy fagyi. Nem nekem lesz mandulagyulladásom, úgy hogy belementem, de előtte persze feltankoltam epres-málnás-banános-dinnyés fagyikból. Erre jutottam a prefektánkkal:

Mondhatjuk, hogy a Rellon egyik kemény, nagyon zöld csajával ülök szemközt, da? És te úgy döntöttél, hogy a szabályszegők nyomába eredsz és hátrakötöd a sarkukat. Segíts nekem látni a nagyobb képet; hogy rendelhető ez a kettő össze?

Keménynek nem mondanám magam... szerintem páran el is mondhatják, hogy egész emberi mód viselkedek. Igazából, erre most azt kéne mondanom, hogy megtértem, és átálltam a sötét oldalra, de nem... a prefiség jó. Nem kell azt figyelnem, mennyi idő van, nem kell felesleges köröket lefutnom, miért vagyok kint, és azért büntetni se rossz dolog. Legfőképp azért vállaltam be, mert ez a mellékcselekvés jó arra, hogy elterelje kellően a figyelmem más... dolgokról * közben majszolja a fagyiját*

És ki ne vállalná a legális szabálysze... khm, akarom mondani, ezt a húzós feladatot, nem? A barátaid nem kezelnek másképp, mert valamennyi hatalom is került a kezedbe a legális fajtából? Vagy teljesen hidegen hagyja őket és nem változott semmi?  *epres fagyi rendel, egy darab*

Igazából.... ez a része pont nem mozgat... szegtem már törvényt is - tényleg baromi komolyan veszik a mugliterületen való varázslást-, és teszek nagy ívbe a szabályokra, eddig is tettem. A barátaim meg... hát Lyra és Noel előttem volt prefektus, Olivért meg nem érdekli - igen, ő is a barátom, hiába fáj bevallanunk-, talán Blaise - a párom - az, aki kicsit nehezményezi, mert így nem tudunk túl sok időt együtt tölteni. A többieknek sincs szerintem semmi bajuk vele. Ha lenne se foglalkoztatna túlzottan... a lényeg fix, akik véleményére adok, és érdekel is, ők egyáltalán nem bánják  :)

Vagyis behatóbban ismered már a törvénykezés csúnyábbik felét, értsem így? Volt hátvéded az ilyen szorult helyzetekre? Vagy felesleges többesszámban beszélnem?

Igen... valahogy így.... Hát... igazából, akkor ott az igazgató volt a "szövetségesem", így neki köszönhetem, hogy itt vagyok még.

Reméljük, sokáig rontod is még itt a levegőt. Említetted Blaise-t is mint párod. Mennyire támadtak érte, hogy esetleg haszonszerzés céljából jöttél össze vele?

Támadni... nem támadtak, igazából, csak hallottam némi visszhangot, de nem érdekel. Nem tudnak foglalkoztatni az olyanok, akik csak a hátad mögött suttogva motyognak.

Hogy reagálnál, ha Blaise-t csak azért vennék célkeresztbe mondjuk tettlegesen, mert a Prefektus Kisasszonnyal lóg?

Hát... azt senki nem szeretné megtudni... hidd el. De Blaise is megtudja védeni magát, ha arról van szó, és bízom benne, a kapcsolatunk már épp elég mély ahhoz, hogy az ilyesmi ne okozzon fennakadást.

Azt mondtad, Lyra és Noel szintén prefektusok voltak. Kaptál tőlük valamiféle rellonos tanácsot erre vonatkozólag, ha már te is elnyerted a tisztséget? Vagy tanultál mellettük pár hasznos trükköt?

Perszehogy. Noel megosztott velem pár sajátságos büntetési eljárást, Lyrára a mai napig számíthatok, elvégre a legjobb barátnőm, egyben az egyetlen nőnemű lény, akire így tekintek. Igazából, nem hiszem, hogy a nyomukba érhetek, hisz mindketten elhíresültek azon rövid idő alatt, de igyekszem nem csalódást okozni nekik ^^

Egyedi szignón is dolgozhatsz, nem? Egy Lyra-másolatnak nem tudom, mennyien örülnének, de pár új virágcserépnek mondjuk...

Persze, azért saját magamról akkor se tudnék lemondani, ha akarnék. Régen, mikor idekerültem, megjátszottam magam... aztán, ahogy átkerültem a Rellonba, ez a késztetés elmúlt, így állíthatom minden cselekedetem copymentes  :)  .

Miért, hol kezdted a Rellon előtt  o.O ?

Egy jóóóó darabig Navinés voltam... aztán akaratomon kívül tettem azért, hogy beilljek a sárkányok közé :) . Szerintem a sárgáknak azóta is szúrom szemét xDD

Szerintem szúrj vissza nekik, vagy gyere velünk a következő meccsre ellenük  xD. Tényleg, beállnál játszani a mostani csapatba, ha felkérne David?

Ááá nem érdekelnek annyira, hogy komolyabb energiát pocsékoljak rájuk. És nem, a kviddicshez oltári tehetségtelen vagyok, és az egyetlen, amin hajlandó vagyok repülni, az Leoinie varázsszőnyege, ha megvan még. Viszont, ha megint lesz őrült kviddics, abba simán benne lennék, jó buli volt  :) .

Részt vettél a múltkorin is? Milyen poszton játszottál?

Igen, és asszem' terelő voltam, Lyrával elvarázsoltuk a gurkót, és tollasoztunk vele *-* .

Ezt muszáj megismételni  xD. Jössz velem megszervezni? A többieket húzzuk magunk után.

Szerintem várjuk meg vele a tavaszt, vagy a jeges időt, de akkor csak a nagyon mazochista emberkéket fogjuk be, ki tudja, milyen balesetek történnek xDD Az előzőn nekem mondjuk eltört a kezem, mert Lil - eridonos csajszi, Arvid húga- kicsi a rakást játszott xD .

Rendben, megbeszéltük  :D. Ja, és el ne felejtsem... *leszámolja az eddigi kérdésekért a maradék fagyikat* Ügyes voltál, hogy kibírtál. Kössz az interjút  :) !

Igazán nincs mit, bár nehéz volt nem érezni, hogy egy olyan hülye lámpát tartanak a képembe xDD * elveszi a fagyit, és megöleli*

Úgy érzem, Ophelia kicsit szemtelen volt, mert lenyúlta a végén a dinnyés fagyimat is, de egye fene, ezt még úgyis behajtom rajta! See you next time with Nagy Bátor Đominic. Igazából ő is egyfajta régimotoros, de a Rellonban még frissnek számít, így őt is ráküldtem a kínzópadra. Következő alkalomig ne verjétek szét nagyon a blogot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése