2014. november 8., szombat

A legújabb rellonos prefektus kínvallatása


Az Új Prefektusunk, Jeremy!

A mai nap felkerestem az új prefektusunkat aki nem más, mint Jeremy Claythorn. Ugyan személyesen nem sokat tudtam róla, de sikerült belőle kikényszerítenem egy interjút, amelyben mesél egy kicsit nekünk magáról, arról miért jelentkezett prefektusnak és arról, hogy milyen érzés volt megkapnia ezt a fontos címet.

És akkor most következzen az interjú Jeremyvel:

Szia Jeremy, szeretnék kérdéseket feltenni neked, ráérsz most? * szólítom le szegény srácot, aki alig látszik ki a könyvek mögül amiket cipel*
Fogjuk rá. *Megáll, kezében egy halom mugliismeret tankönyvvel.*

Elsőnek nem ugranék bele a mély vízbe, ezért arra szeretnélek kérni, hogy mesélj egy kicsit magadról Jeremy, hogy megismerhessünk téged.
A nevem Jeremy Claythorn, Londonban születtem. most vagyok ötödikes diák, eddigi éveimet a Roxfort Mardekár házában töltöttem. Három évig kviddicseztem náluk, így itt is jelentkeztem a csapatba, ahova terelőnek fel is vettek.


Miért jelentkeztél prefektusnak? Mit vitt rá, hogy te is jelentkezz? Volt Valaki, vagy valami ami motivált ebben?
Számomra fontos, hogy a folyosókon, és a házak között is rend uralkodjon, és örömmel segítek ezt megvalósítani. Nem utolsó indok az sem, hogy a nővérem Lexine Westbrook is prefektusként tevékenykedik.

Milyen érzés volt megkapni a prefektus címet? Mit éreztél, amikor kiderült, hogy te leszel a negyedik prefektus?
Felemelő érzés volt, az újonnan kapott hatalom... Meg ugye jó érzés volt az, hogy tehetek valamit a házamért... Jót éreztem.

Azt mondtad, hogy újonnan kapott hatalom? Ez alatt mit értettél? * érdeklődve pillantok fel rá a jegyzetemből*
"Ó, csak nyelvbotlás volt."

Kíváncsian néztem a srácra, de végül inkább eltértem a tárgytól, nehogy megharagítsam, vagy megsértsem őt azzal, hogy tovább faggatózom, mert nem volt elég meggyőző a válasza. Lepillantottam a jegyzetemre és végigfutottam a kérdéseimet, majd feltettem neki a következőt, visszapillantva rá.

Eddig mit tettél a házért? Mármint a prefektusi cím megszerzése előtt?
Az előtt nem sokat, mivel nemrég értem ide, ám a jelentkezésemben ígéretet tettem, hogy megteszem minden tőlem telhetőt a házért.

Mit tettél azóta, mióta prefektus lettél?
Ugyan nem sok ideje van meg a címem, de máris be lettem osztva az éjszakai járőrözésre. Szerintem az eléggé fontos feladat.

Mit gondolsz, menni fog?
Biztos, hogy menni fog.

Eléggé magabiztosnak tűnik, ezért nem is kérdezek erről többet tőle...

A többi prefektus hogyan viszonyul hozzád, mint újonc a csapatban?
Erről őket kell, hogy kérdezned.

Szerinted miben más egy Rellonos prefektus a más házak prefektusaitól?
A rellonosoknak mások a módszereik a fenyítésben, és más indokok miatt jelentkeztek prefektusnak.

Újra sikerült felkeltenie az érdeklődésemet, mit ért ez alatt, azonban erről akár a szobatársamtól is tudok szerezni információt, ezért hanyagolom és a következő kérdésre térek át

Van már jövőbeli célod? Mármint, eltervezted mit fogsz csinálni iskola után?
Még nincs, pedig igencsak szorít az idő.

Ezzel sejtéseim szerint nem csak ő volt így, ezért nem kezdtem el faggatózni, hogy ugyan miért. Mivel több kérdésem nem volt, de nagyon érdekelt még valami róla, amit saját forrásból tudtam meg, ezért megkérdeztem még valamit, habár teljesen eltért a lényegtől, de engem viszont érdekelt!

Ugyebár te nem csak Prefektus vagy, hanem a Kviddicscsapatban is játszol, igaz Jeremy? Illetve az Akadémista szakkör tagja is vagy emellett, ha jól tudom. Mesélsz nekem arról, miért jelentkeztél a csapatba és a szakkörre? *érdeklődéssel a hangomban kérdezem meg tőle, hiába tér el a tárgytól, hiszen ezeknek én magam is a tagja vagyok*
A csapatba azért jelentkeztem, mert nem akartam abbahagyni a legjobb sportot a világon, a szakkör pedig azért kellett, hogy csiszolgassam a repülési készségemet, a házvezetőnk segítségével. *Kis szünetet tart, majd folytatja.* Ráadásul mugliismeret tanársegéd lettem, és mivel egy mozgóajtón sem tudok átmenni, van mit tanulnom. Viszlát!"

Szia! Köszönöm, hogy szántál rám pár percet! *integetek a srác után, aki elpályáz a könyveivel együtt*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése