2015. január 1., csütörtök

B.U.É.K - avagy hogyan ünneplünk mi!

Minden ember ünnepli a szilveszter, köztük mi, a Rellonosok is. Van aki úgy, ahogy egy Rellonos diáktól elvárná az ember, ám vannak romantikus alkatok is, illetve olyanok, akik inkább végigpihenik a napot. Megkérdeztem pár embert a Rellonból, hogy ő hogyan is ünnepli sárkányként a Szilvesztert. Míg én a sütis standhoz mentem délután, és sajnos ettem azokból a furcsán finom édességekből, addig ők ezeket csinálták az év utolsó napján:

Jeremy Claythorn:
Egy lánnyal megyünk Párizsba. Biztos jó lesz.

Zephyrine Sabra Iweala:
Ehh... hát, semmi különös, az egyik fiúval Párizsban töltjük a szilvesztert.

Annelie Freya Blomqvist:
A Mirákulumban lesz valami buli, valószínűleg egész éjszaka Máté nyakán fogok lógni, és koccintunk egy pohár pezsgővel éjfélkor. *vállat von*

Scarlett Conroy:
Hát én Szilveszter alkalmából lementem az ingyen sütis standhoz.

Dandellion Masson:
Éjfélkor felrúgok egy házi manót!

Egerszegi Nina Viktória:
Én általában dolgozom szilveszterkor, éjfélkor a kollégákkal koccintok, majd bulizunk egyet. De idén szerintem szűk körű ünnepem lesz...

Jake Sandder:
Nem hiszem, hogy idén szilveszterkor nagyon elmennék bárhova is. Többen jelezték már, hogy itt lesz buli, meg ott lesz buli, de lehet, hogy adandó lustaságból ezeket, most kihagyom. Jól esik pihenni egy kicsit a hajtások előtt. Ha viszont megyek, akkor haverokkal, barátokkal házibuli.

Farkas Zétény:
Valami unalmas partyn leszünk Lyrával, de majd feldobjuk valahogy :)

Voltak vandálok, voltak lusták, romantikus alkatok és voltak olyanok is közöttük, akiknek lehet, hogy nem is a Zöld Házban a helyük, hiszen hol van itt a nagy Rellonos harcihelyzet? Legalábbis ezt gondolják páran. Ugyan már, mi is csak emberek vagyunk, pihenünk, alszunk, szórakozunk és még szerelmesek is tudunk lenni. Pedig sokan azt várják el tőlünk, hogy agresszívek legyünk, utálatosak, de nem, mi is csinálunk olyan dolgokat mint mások, csak egy kicsit másképp értelmezzük az élet dolgait.  De ez az én véleményem. :)

Ja igen!! Te megfogadtál valamit? Lefogysz, vagy esetleg idén kedvesebb leszel másokkal? Vagy nem, mert ez szerinted butaság?
Én megfogadtam valamit:
Soha többet nem eszek azokból a süteményekből a sütis standnál... :D

Remélem mindenkinek jól telt a szilvesztere és ki szórakozta magát, vagy átaludta a tavalyi évet. Hajrá Rellonosok! 2015-ben is legyünk épp olyanok, mint eddig  ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése