2014. december 29., hétfő

A Jeges esküvő, vagy így Karácsonyozott Dió

Lehangoló ezeket a sorokat írni, még mindig borsódzik a hátam a gondolattól, hogy a napokban férj lettem. Őszintén mondjátok meg: van olyan férfi, aki a tizennyolcadik születésnapja után négy nappal esküvőre akar menni, ráadásul a sajátjára?!
NINCS.
Annyira ne rossz a helyzet, mint amúgy gondolom. Karyn eddig is volt, lesz is, de az a francos gyűrű...az éppen a fiók legmélyén lapul.
Hétfő reggel indultunk haza Grönlandra. Nagyon hosszú, és fárasztó utunk volt, a családot viszont jó volt újra látni. Ekkorra már kész volt minden az esküvővel kapcsolatban, nálunk idén ez volt a karácsonyi összejövetel.
Boldog esküvőt, Dioméd! Hallottam minden második embertől, aki hivatalos volt. A jégvarázslók nagy része meg volt hívva, olyanok is, akiket nem ismertem, szerintem a szüleim se. Nálunk ez már csak ilyen, ha egyezik a hajunk színe, akkor jön.
Továbbra is a történtek hatása alatt vagyok, ezért inkább mutatok képeket, hogy legyen róla fogamatok, milyen nálunk egy esküvő.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése