2014. december 23., kedd

Ők is voltak gyerekek ~ leleplező zugriport

Szép Napot, Sárkánykák  és más, kevésbé zöld olvasók!

Először is mélységes bocsánatkérésem, amiért ennyi ideig nem jelentkeztem, azóta történt pár dolog, például a Blogunknak új vezetője lett, Catherine Alexis Rawen  személyében, neki taps-taps. :3 Na de térjünk rá a cikkünkre :3
Bizony, azt hiszem, hogy már címe sokat elárul a tartalmáról, ami nemrég ötlött az én apró sárkány-buksimba. A szigorú tanerő, bármennyire próbálja is tagadni, bizony volt egyszer kisgyerek. El ne áruljátok nekik, de pár kedves segítő és informátor által sikerül megszereznem ezeket az égető bizonyítékokat. Nem minden szobába volt esélyem besurranni, de volt olyan is, amibe besurrantam, mégsem találtam képet, ezért elnézést tőletek ^^A megszerzett képeket viszont addig élvezzétek, míg a tanársereg a nyakamba nem szakad és el nem kezdenek tépázni a képeikért! *a képeket gyorsan kirakosgatja*

Először is vegyük a házvezetők házvezetőjét, a mi sárkány-apukánkat: Markovits Istvánt. Például  azt tudtátok, hogy Marki bácsi gyönyörű mosolya a fogszabályzónak köszönhető? Nem? Én sem, nem bizony, míg meg nem láttam a képeket. Aki mégis sejtette, kezeket a magasba! *árgus szemekkel figyel* Hát igen,  hála az égnek, a professzor azóta már fodrászt váltott ^^ Köszönjük a döntését, Marki bácsi ^^ Szeretjük magát (és az új fodrászát) ^^
A következő áldozatom mindenképpen Mészáros Gréta tanárnő lenne, az Eridonos házvezető, aki nagyon remélem, hogy nem fog vérszomjas bestiákat rám uszítani a következő LLG óránkon, amiért itt publikáltam a képét. Valószínűleg Marki bácsival ellentétben nem szerette, ha fotózzák, mert az első képem róla már iskolás... *mély sóhaj*

 A hiedelemmel ellentétben nem fogom egyik Házvezetőt sem kihagyni a sorból, így jöjjön a legismertebb szfinx, a legkékebb kék, Doléance tanárnő. Persze a népszerű tanerő azóta a macit leváltotta, egy szintén nagyon népszerű nyuszira, aki azóta is rója az iskola folyosóit, ha teendői engedik. Dol nénit persze nem gyakran látni ilyen hajviselettel újabban.
 

Így utólag kell rájönnöm, hogy Mészáros Gréta néninek nem is az lehetett a baja, hogy nem szerette, ha fotózzák, sokkal inkább az lehet a fotó-hiány oka, hogy Véda nénivel tartottak valami szeánszot? Vajon jól sikerült? Reméljük, mert sajnos Szendrei tanárnőről is csupán ez az egy iskolás kép maradt fent az utókor számára... * elgondolkozva libben tova a tanárok névsorán, a fotókat lapozgatva*
Az előzőekkel ellentétben, azt kell mondjam, hogy Aileen Aurora képei szinte könyörögtek érte, hogy hozzam el őket. Mármint rengeteg volt belőlük, de csak párat volt időm felmarkolni, mert aztán lépéseket hallottam az ajtó felől, iszkolnom kellett. Ő nem mondanám, hogy túl sokat változott az évek során ^^
Angelinne Stanwood tanárnő ugyan engem nem tanít, de meg kell mondjam, elég sokat változott gyerekkora óta, van egy olyan érzésem, hogy ő az elsők közt lesz, aki fáklyával akarja majd felgyújtani a szobámat. Remélem valaki azért karácsonyra ad nekem egy poroltót ^^
A következő áldozatom Tündér-Tender tanárúr volt, akit nagyon de nagyon szeretek, remélem nem fog megenni engem, ha megtalálja itt a képét. Bár nem annyira fiatalkori kép, de be kell lássam, ha egy iskolába jártunk volna,egész biztos, hogy legalább egyszer leejtettem volna a könyveim, remélve, hogy felveszi őket :D
Ez a két kép az életem kockáztatásával került ki ide, jól mondom, Mr Warren? Hát igen, azt hiszem, hogy ebből még származni fognak gondjaim, de akkor is megérte, vegyétek úgy, hogy ez a karácsonyi ajándékom^^ * már bekötötte a futócipőjét, szerzett zsupszkulcsot*
A következő  megcsapdázott áldozatom Emma Mcnelly volt, akiről szerintem kifejezetten aranyos képeket találtam. Nem nagyon változott a mosolya azóta sem :) Csak a fogszabályzó tűnt el ^^
Hőn szeretett könyveink hősies védelmezője sem sokat változott az évek alatt, reméljük, hogy továbbra is így tesz és legalább 200 évig eléldegél még itt a Bagolykő Mágustanoda könyvtárában, mert mint láthatjuk, a képek szerint nem fog rajta az idő ^^
Holló Albert tanár úr szintén a szívtiprók  körébe tartozik, mint ahogy a fentebb említett Carl Tender is. Valaki most már igazán feltalálhatna egy időgépet! Jön még valaki? Önkénteseket várok :D Amúgy a tanár úr emlékeztet egy kicsit a Levitás Tükörfiúra... Ti mit gondoltok?
Lasch Hunor Zalán is aranyos képeket őrizgetett az ágya alatt, hát kénytelen voltam ezeket is meglovasítani, ahogy a fentebbi emberekkel is megtettem. Most mondjátok, hogy nem érte meg! :D Most már hiába tagadnak ^^
És igen MÉG ROTHMAN tanár úr is volt egyszer fiatal, akkor is, ha ez így elsőre egy igen meredek kijelentésnek tűnik. Én mégis megkockáztatom, sőt alá is támasztom fényképes bizonyítékkal.
 

 Hogy ki a következő? Hát ő a személyes kedvencem és mivel elég sok időt szoktam anno az irodájában lógni a tanár úrnak, meg megmutogattam, merre is van az az arra, azaz a könyvesbolt, Vasváry Prof nem maradhatott ki a sorból. Ricsi bácsi kedves, hát mondhatta volna korábban, hogy ennyire aranyos volt *-* Már értem, miért nem ismeri a női nemet. Hát ezeknek a boci szemeknek ki mondja, hogy nem? Ezt a képet fáklyás felvonulás esetén SEM adom vissza, nem vagyok alkuképes ^^
És ez voltam én mára, szóval akinek tetszett ez a bejegyzés, legyen szíves és az őrjöngő tan/haderőt  az ellenkező irányba terelni! * kiguvadt szemmel felhúzza a nyúlcipőt és elszelel*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése