2014. december 12., péntek

A Rellon ház csapattagjai - Eris L. Awer-Kowai kifaggatása!



 Úgy döntöttem, hogy a házamból is felkeresek diákokat, akik kviddicseznek az interjúhoz, így a klubhelyiségben várakoztam egy esetleges áldozat után aki meg is érkezett nemsokára. Az egyik csapattársam volt az, Eris. Mivel nagyjából ismertem, így oda mertem menni hozzá és megkérdezni, hogy benne van-e egy kis kérdezősködésben



 Szia! Te Rellon csapattag vagy így reméltem, hogy benne vagy egy kis kérdezősködésben :)
Ja.

Azt szeretném, ha készíthetnénk egy kisebbfajta interjút. Sokat jelentene és nem olyan sok kérdést teszek fel, ígérem! :)
...

Mivel erre nem mondott semmit inkább kérdeztem mást gyorsan a papírra pillantva, amin a kérdések voltak.

Mesélsz egy kicsit magadról is, ha megkérhetlek?
Mit akarsz tudni? *méreget*

Hát, arra gondoltam, hogy egy kicsit az elsős éveidről, meg hogy miért jöttél pont ebbe a suliba... ilyesmi. *pislogok egy sort zavartan*
Mert a szüleim ide jártak, és mert Angliából ki van tiltva anyám. Egyébként semmi érdekes nem történt az előző években. A mostaniban sem.

Arról szeretnélek kérdezni, hogy milyen érzés volt bekerülni a csapatba? :D *remélem, hogy erre ad majd választ*
Fura. A semmiből kerestek meg. Soha életemben nem játszottam előtte.

Milyen volt az első meccsed? :)
Lefújták. Lehet, hogy nem kellett volna nekimennem az őrzőnek...


Akaratlanul is kibukik belőlem, hogy az elég durva lehetett, ezért inkább újra a papírt kezdem vizslatni, nehogy én legyek a következő ember, akinek nekimegy...


Miért mentél neki az őrzőnek, mármint mi vitt rá?

Be akartam dobni a kvaffot...?

Játszottál más poszton is? Vagy szerettél volna?
Hajtó voltam a legelső meccsen, aztán az idióta fogónk lelépett, és mivel én voltam a legalacsonyabb, engem raktak a helyére. Mondjuk tény, ez jobban tetszik.

Szeretsz kviddicsezni? Számodra mit jelent? Szabadságot, vagy inkább stresszlevezetést? Vagy esetleg mindkettőt? Vagy teljesen mást?
Nincs annál jobb érzés, mikor egy csillogó arany tárgyat elkapsz. Főleg, ha közben kiütöd az ellenfelet. Hogy mit is jelent, az az adott meccs hangulata hozza. Néha szimplán gyilkolunk a többiekkel, máskor meg csak élvezzük a játékot, ilyenkor jam, rá lehet fogni, hogy szabadtságot.

Mi a célod a kviddiccsel? Hobbi, vagy tovább akarsz majd ezen az úton haladni?
Áh, ez csak hobbi. Nincs az a pénz, hogy anyám meglásson seprűn.

Azt mondod mi nyerjük, nagyon magabiztos vagy, ez tetszik. Mi az oka? :)
Nem fogok engedni egyetlen fogót sem a cikeszhez nyúlni. Hallottátok? Az enyém!!

Kit tartasz a legjobb játékosnak?
Bennettet. Komolyan. Nem láttál te még nála nagyobb gyilkológépet.

Meglepett pillantással nézek fel rá, mert én nem így ismertem meg Benettet. Érdekel a dolog, de nem kérdezek rá, mert lehet mérges lenne érte, pedig érdekel! Áttérek a következő kérdésre ami fel van írva és újra őt nézem.

Szerinted idén ki nyer? Melyik házra tippelsz? :D
Naná, hogy mi ha rajtam múlik. A csapat csak húzza az időt, vagy segítsen rá hogy mi nyerjük a kupát, de a cikesz biztosan nálunk lesz. Meg a kupa is. A kupa az én szobámban lesz.

Elmosolyodva néztem rá, mert én is örültem volna neki, ha mi nyerjük meg a kupát, habár nem voltam benne biztos, úgy mint ő. Ki tudja, lehet ezért nem érzem magam néha Rellonos jelleműnek.

Gondolkoztál azon, hogy belépsz az Akadémistákhoz? ^^
A kikhez?

Az akadémistákhoz. Ez egy szakkör amit a házvezetőnk tart :) Belépnél?
A mi házvezetőnk??! Te jó, ég, akkor kizárt!

Kérdőn néztem rá, majd vállat vonva néztem, aztán úgy döntöttem nem faggatom tovább, mert valószínűleg sok dolga van még nélkülem is.

Köszi a válaszokat! Sokat segítettél! ^_^ Szia!
*vállatvon*

Elpályázok gyorsan a szobám felé a felírt válaszaival és megjegyzem magamnak, hogy Eris-t biztosan nem fogom felhúzni. A gondolattól, hogy esetleg nekem jön megborzongva léptem be a szobánk ajtaján.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése