2016. május 15., vasárnap

Mumus a szekrényen kívül I. rész

A mostani blogbejegyzésemben arról kérdeztem a Rellonos és az Eridonos diákokat, hogy miben testesül meg a mumusok, avagy mitől félnek. Igazán érdekes válaszokat kaptam, kellemes olvasgatást kívánok! :-)





Egerszegi A. Flóra:  

Tuti valami palacsintafelzabáló lehet... :D
De az csak harmadikos anyag, szóval nem tudom. :-(



Adrian Ivanorovics Black:  

*pár pillanatig bizonytalanul méregeti a lányt, felvonja a szemöldökét*
Hülye lennék elmondani, hogy mitől félek.
 


Árvai-Mózs Barnabás: 

Fú. Biztos valami lassú dolog. Egy csiga például. Vagy egy 40-es sebességkorlátozás. Vagy a piros lámpa az úton.
Igen. Minden bizonnyal a mumusom egy autóban lévő sebességmutató lenne, ahogy a 20-as fölé próbál kepeszteni (remélem azért tudják az itt élők, hogy mi az az autó)...
 


  
Szentgáli Krisztina:

Az egyedüllét.


 
Ardai Kolos:

Igazság szerint nekem nincs mumusom. Én semmitől sem félek, szóóóval nem igazán tudok ebben segíteni. :-/



Kálnoki Norina:   

*nem akar ilyen információt kiadni, úgyhogy elsunnyog*

 

Allan Colton Fisher:

Egy vörös hajú nő sétál felém egy mugli fegyverrel a kezében.
 


Farkas Zétény:

Azt leshetitek, hogy megmondom. ::) De azért hajrá Rellon!



Clariette Aye Dante:  

Szerintem nekem nincs ilyen, ha meg lenne is, nem nagyon tudnám elmagyarázni.  :P



Jeges Karina: 

Félek a nyártól és a melegtől. Nagyon nem kellemes dolog az olvadás. Fúj-fúj meleg! >,<



Sebastian Jared Selwyn:


Na ez az, amit nem teszek közzé, mert nem akarom, hogy tudják mások.
 

Tüszőfűi Lilith: 


A mumusom?

A mumusban. Nem, amúgy, hát ö... "Elnéz komolyan és szomorúan, a játékos énje már múlt." A szüleimben talán.




Katona Gréta:


Eridonos létemre ez eléggé fura, de kiskorom óta rettegek a tűztől. A mumusom egy tűzgyűrű, ami körbezár.


Boglár Gréta:



Hú, mumus? Egyszer találkoztam vele, nem is tudtam hirtelen, mitévő legyek.  :-(  A szüleim, a testvérem és Ellát láttam egy rakáson, vérbe fagyott arccal, holtan... még most is sírhatnékom van, ha rá gondolok.


Márky Sebestyén:

A karakter, vagyis az én legnagyobb félelmem egy hatalmas denevér, amely képes elragadni a földről. Bár már a normál méretűtől is ki tudok lenni. Brrr...  :-/  (ehhez kapcsolódhat, vagyis az elragadáshoz, hogy a nagyon magas helyeket sem szeretem.)



Vitéz Rebeka:

Valószínűleg egy nagy nyálkás béka. :D

 
 
Vér Lanetta:

A mumusom talán apám képében jelenne meg, vagy esetleg egy nagy, ocsmány pók formájában.



Péter Fanni: 

Két szó: NAGY, SZŐRÖS PÓK!... Ja, ez három.... mindegy!
A sötétben megbúvó szörnyekről nem is beszélve..... >.>



Renée Faraday:
 
*szégyenlősen odasunnyog a lányhoz és meggyőződik arról, hogy senki nem figyeli őket és rettentő halkan a fülébe suttog* A trapézban.

Q____Q Feltéped a sebeimet T.T



Christopher Blake:
 
Az én mumusom egy kígyó, egy kobra leginkább. Szinte megfagy bennem a vér, ha látok egyet -képen, vagy élőben-, főleg, ha támadni készül. Na, ez lenen az én mumusom!



Bakonyi Annamária: 

A mumusom... ööö... hátööö... az én mumusom Kieran. Mármint nem úgy, hogy ijesztget és kiszaladok tőle a világból, hanem találkoztál már vele? Na ő a kedvenc mumusom, bár az, hogy az én mumusom, az túlzás. Inkább az Eridoné, de szóval érted. Tutira ő a legnormálisabb mumus a világon.



 
Ronald Little-Leah:

A mumusom a nagy fehér kutyák, (kuvaszok) égő vörös szemmel, mivel gyerekkoromban egy ilyen támadott meg. Hogyan győzöm le őket? Arra gondolok, hogy nem mások, mint egy hajcsavarokkal és kék szalagokkal teli parókák, amiket a kviblik hordanak a környékünkön. :-)


  
Nánásy Levendula:  

A mumusom dementor képében jelenik meg piros színben.



Kevin Schönfeld:  

Most komolyan mondjam meg? Ne már, ez tök gáz.
Tudod mit? Nem nyilatkozom.


Simfel Karina:

Abban, hogy nincs hangom. Nagyon szeretek beszélni, és szeretem, ha hallathatom a hangom. Ha ez nem lenne, nagyon kétségbeesnék.



Eve Bennett:

Az én mumusom egy démonkutya alakját venné fel, amit visszahoztak a halálból ("A Lazarus hatás" című mugli film alapján).  
 
 
 
Váradi Fanni: 

A mumsom saját magam képe, aki nem tud megszólalni, teljesen néma hiába kiált.







A blogbejegyzés második részében megismerhetitek a Levitások, a Navinések, más karakterek és Kieran, a mumus félelmeit. :-)
 
 
 





 
 
 

 


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése