2016. május 23., hétfő

Dr. Genya válaszol - A sörvérű és az eljegyzett

Tisztelet a Rellonak! Ha egy üzlet beindul... akkor általában én nyerek. Na, de megjött a rellonosok kedve, hogy újra pennát ragadjanak és eljuttassák hozzám ügyes, bajos gondjaikat. Ki más, mint én segíthetnék. Kate levél is érkezett, íme:

A sörvérű

Egy elsős fiú vagyok, nevemet nem írom le, mert félek. Az a helyzet, hogy nem szándékosan, de azt hazudtam vagyis híreszteltem el magamról, hogy jómódú aranyvérű család sarja vagyok. Ebben csak az a hiba, hogy nem csak jómódú nem vagyok, még csak félvér sem.
A szüleim segélyen élnek, hatan vagyunk testvérek és szinte úgy dobtak be az iskolába amint megtudták, hogy ingyen lesz.
Segíts! Mit tegyek? Hazudjak tovább?

Egy s*rvérű sárkány

Na, kisfiam! Először is, biztos jártál előkészítőbe, és ott elmondták, hogy ha levelet írsz ilyen mocskos, girbegurba betűkkel - amiket alig tudtam kitalálni, hogy melyik melyik -, na ott biztos mondták, hogy illik megszólítani, akinek írsz.

Másodszor: Hazudj tovább. Ha már ennyire mindenki benyelte, hogy te híres család sarja vagy. Csak vigyázz, nehogy utánanézzenek.
Többiek! Van feladat...

Dr.

ui: de ha nagyon parázol, menj át másik házba, ők biztos örülnek az ilyen sörvérűeknek, vagy mi vagy...

A kioktató eljegyzett kiccsaj

Kedves Dr. Genya!

Nem hinném, hogy reális lenne rád a Genya név, ugyanis van tőled sokkal genyább dolog is az életben. Méghozzá az, ha férjez akarják kényszeríteni az ember lányát, tizennégy évesen. Hát velem pont ez történt, nem tudok sokat Róla, csak azt, hogy ő tud rólam elég sok mindent, háztársam, és idősebb nálam. Szerinted mit kéne tennem, hogy deríthetném ki, ki a szerencsétlen egyed?

Egy elkeseredett sárkánybébi

Üdv bébi!

Kérlek olvasd el az első mondatod, amiben saját magad cáfolod meg. Nem reális rám a Genya név, de van nálam genyább dolog, akkor az azt jelenti, hogy a genyaság több fokozata van, nem pedig azt, hogy nem vagyok genya. De mivel elsős vagy, elnézem neked, hogy nincs eszed, majd a többiek segítenek legközelebb. Ó, hát nem tudom mennyire ismersz engem, de pontosan tudom, hogy mit jelent, mert én is hasonló cipőben járok, csak az én cipőm árából megvehetnénk a ruhatárad. Talán megkérdezhetnéd a szüleid, hogy ki a fiú (vagy lány?) és máris megtudnád. Azért ez általában nem szokott titok lenni, ha pedig mégis az, akkor nem komoly a dolog, csak rád akarnak ijeszteni. Azt még az is lehet, hogy egy olyan jó pasit fogsz ki, mint én, akkor meg minden oké. De tehetsz ki a faliújságra is hirdetést, ha semmi sem használ, és legalább válogathatsz majd, mert tuti, hogy többen jelentkeznek majd rá. Csak okosan, ki kell használni a lehetőségeid.

Szedd össze magad, aztán legyél te valaki, akire várni kell.

Dr.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése