2016. május 3., kedd

Dr. Genya válaszol - Már megint Annelie

Üdv Rellon népe, és csá többiek!

Tudom, tudom, régen voltam, mert nem küldtek nekem levelet. De végre volt valaki, akinek halaszthatatlan problémáját szerinte csak én tudom megoldani. Íme, a levél:

Dr Genya!

Nagy problémám van! Szerelmes vagyok Anneliebe, és még csak rám sem néz. A múltkor is találkoztunk a folyosón, én ráköszöntem, hogy „Szia Annie!”, de ő mintha meg sem hallotta volna, még csak rám sem mosolygott. Persze az egy dolog, hogy valami sráccal beszélgetett közben.
Mondd meg, mit csináljak, hogy elnyerhessem a szívét és az enyém legyen!

SzeRenátó

Nos, hát több ötletem is van, hogy mihez kezd a helyzettel.

1. Lökd fel, akkor biztos, hogy rád fog nézni. Igaz, vélhetően csak egyszer, aztán megfojt.
2. Nem tudom, hogy éppen van-e valakije, de ha igen, előbb tedd el láb alól – képletesen is megteheted -, és akkor megnőnek az esélyeid.
3. Ha nem vagy jóképű, és nincs humorod, akkor menj sírni a sarokba, mert nem lesz a tiéd.
4. Cupidoval beszélgess el egy kicsit. (és miután végeztél, nyugodtan fenyegesd meg a nevemben, hogy még egyszer elkapom)
5. Lépj be a DÖK-be és nyűgözd le.
6. Keress mást, aki felér hozzád, nem egy ilyen szuper csaj.

Remélem elbizonytalanítottalak még jobban, te kis majom!

Dr.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése