2016. május 7., szombat

Interjú a vámpírral

Nemrégiben készítettem egy interjút, melynek középpontjában Adam Kensington áll, aki az Edictum főszerkesztőjeként, a Kins&Kens társtulajdonosaként, gyógyító gyakornokként és a Bogolyfalvi Tanács tagjaként tevékenykedik.
Kellemes olvasást kívánok a bejegyzéshez! :-)







- Mindannyian tudjuk, hogy nem egy hétköznapi személyiség vagy a jellemed és a vámpírságod miatt. Mesélj kicsit arról, hogy milyen volt az életed még a vámpírrá válás előtt!

Templomszolga voltam a XIV. századi Londonban. Az egyház nevelt fel. Sok mindent tanultam. Papnak készültem. Jó életem volt. Főleg az akkori viszonyokhoz képest.

- Hány évesen váltál vámpírrá?

- 27 éves voltam. Sajnos a pestis engem is elért. Ha a Teremtőm nem változtat át, végem lett volna.

- Ki volt a teremtőd, mit lehet róla tudni?

- Ő egy nagyon régi vámpír. Egyebet nem árulnék el.

- Változtattál már valakit vámpírrá?

- Nem, és nem is akarok.

- Elégedett vagy a jelenlegi létformáddal vagy inkább lennél újra ember?
- Elégedett. Teljes mértékben.

- Hogyan jutsz hozzá a táplálékodhoz?

- Véradásokból. Általában közvetetten, de nagy ritkán közvetlenül is.

- Mely híres emberekkel, történelmi személyekkel találkoztál életed során?

- Hosszú felsorolás lenne. Egy részüket a sors keze által ismertem meg, míg másokat én kerestem fel.  Byron, Tesla, Shakespeare, Baudelarie, Chaucer, a Lumière fivérek, Mozart... sok nagy emberhez volt szerencsém.

- Melyik a kedvenc történelmi korszakod és miért?

- Mindig az aktuális. Tény, hogy fontos a múlt, mégis hiszem, hogy a jelen az, ami igazán számít.

- Hogyan tudtál alkalmazkodni az újabb és újabb korszakokhoz? Mennyire volt ez nehéz számodra?

- Egyáltalán nem volt az.

- Ki a példaképed?

- Ha van ilyen, akkor az a Teremtőm.

- Tudjuk, hogy szereted a művészetet és a kultúrát. Melyik a kedvenc versed?

 
- Sok van. Legyen mondjuk Paul Verlainetől a Nagy fekete éj.

- Játszol valamilyen hangszeren?

- Igen. A gitár és a hegedű az erősségem, de minden hangszert meg tudok szólaltatni.

- Milyen nyelveken beszélsz?

- Főleg európaiakon. Azok közül a legtöbbön.

- Mi az, ami félelmet vált ki belőled?

- Hogy elveszthetem az önuralmam.

- Voltál már valaha igazán szerelmes?

- Nem tudom.

- Introvertált vagy inkább extrovertált személyiségnek tartod magad?

- Introvertáltnak.

- Mit tartasz a legfontosabb emberi értéknek?

- Az életet és annak megbecsülését minden szempontból.

- Melyik a kedvenc országod, amelyben jártál már?

- Az otthonom. Anglia.

- Hiszel a sorsban vagy szerinted mi irányítjuk a saját életünket?

- Mindkettő. Nincsenek véletlenek. Minden van valamiért. Mind tartunk valami felé, azonban a  döntéseink vezetnek el oda minket.

- Optimista, pesszimista vagy inkább realista vagy?

- Realista, úgy hiszem.

- Mi tesz boldoggá az életben?

- Talán a vériváson kívül úgy igazán semmi.

- Melyik a kedvenc idézeted?

- "Mindenek fölött: légy hű magadhoz" - Shakespeare.

- Mit szeretsz csinálni a szabadidődben?

- Sétálni, zenélni, bütykölgetni, eljárni ide-oda, filmet nézni, kísérletezni...

- Próbáltál már valamilyen extrém sportot? Ha igen, milyen élményt adott?

- Ha minden igaz, nem próbáltam. Bőven elég izgalomban van részem úgy általában.

- Mit szeretnél elérni a közeljövőben, mi a célod?

- Nem nagyon vannak céljaim. Teszem, amit a legjobbnak látok, és próbálom elérni, hogy  háborítatlanul élhessek.

- Mi a véleményed a muglikról és a varázslókról?

- Nincs külön véleményem róluk. Mindenki olyan, amilyen.

- Hogy kerültél a Bagolykő Mágustanodába?

- A faluba költözésem után nem sokkal felkerestem az iskola könyvtárát illetve ezen felül is kötöttem  néhány ismeretséget.

- Edictum főszerkesztőként milyen feladataid vannak?

- Összefogom a szerkesztőséget, kiosztom a tennivalókat, ötleteket adok, figyelemmel kísérem a  cikkek létrejöttét, döntéseket hozok és felügyelem a megjelenést.

- Hogyan lettél a Bogolyfalvi Tanácstag?

- Láttam, hogy vállalkozószellemű falubelieket keresnek. Jelentkeztem.

- Hogyan lettél Kins&Kens társtulajdonos?

- Matt Kinsey barátommal hamar rájöttünk, hogy a különféle kütyük iránti érdeklődésünket érdemes  lenne egy magasabb szintre emelni, egy külön teret biztosítani neki, ahol esetleg másokkal is megoszthatjuk ezt. Így megvettük a ketyerekereskedést.

- Üzensz valamit a diákoknak az élettapasztalatod alapján?

- Semmiképpen.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése