2016. május 25., szerda

Dr Genya válaszol - A mutáns és az eljegyzett (II.)

Nem tudom, hogy mi történt, de megint jött két levél. Biztos rohadtul ráértek, persze megértem, hogy ezek fontos dolgok és nem lehet őket halogatni. Szóval csak nyugodtan írjatok, a tanulás unalmas.

Az eljegyzett, aki visszajelez

Az előző bejegyzésben már válaszoltam, és úgy tűnik, hogy megpróbálja megfogadni a tanácsomat. végre valaki, akinek van lelkiismerete és rájön, hogy eddig rossz úton járt. Nika, ne hidd, hogy elfelejtettelek!
Lássuk a levelet:

Kedves (vagy nem) Dr. Genya!

Ezt eskü ki fogom próbálni, majd keresek hozzá valami jó kis bűbájt, amivel tesztelhetem, hogy igazat állít-e a jelentkező. Khm, azt, hogy te jó pasi lennél, nem merem kijelenteni - óvakodjunk egy féltékeny asszony haragjától. Ahogy hallom, mostanában elég magányosnak érzed magad, úgyhogy már csak egy probléma maradt: hogy fogsz engem, hűséges rajongód lerázni? :)

Helló Bébi! (ha jól emlékszem a nevedre)

Szóval az a fránya aláírás. Oké, hogy rellonosok vagyunk, meg lázadunk, de na. Vannak alapvető dolgok, amit tudni kellene. Visszatérve a leveledre, örülök, hogy segíthettem. Annyira azért nem vagyok magányos, mint gondolnád, de ha akarod megbeszélhetünk valamit, ami nem lesz tartós, de élvezetes. Nekem biztos. Nem szoktam rajongókat lerázni, csak ha útban vannak. Szóval ne legyél útban.

Dr.

Lábas

Iszonyú problémával küzd a következő leányzó. Habár másodikosnak hazudja magát, tényleg fontos dolog, hogy minden rendben legyen lent. 
A levél:

Sziamia Kedves Genya! :3 

Másodikos kislány vagyok és szóóóval lenne egy olyan problémám, hogy...fuu nem is tudom, hogy írjam le, olyan kínos. *mélylevegő* Az lenne a problémám, hogy viszket... ott lent. Tudod annyira lent és nem tudom mit csináljak vele. Olyan nyomasztó lenne elmondani a barátaimnak vagy a szüleimnek. Így is rendellenes már születésem óta és hát a barátaim nem is tudnak rólam úgyhogy elég gáz lenne lerohanni őket ekkora problémával. Mit tanácsolsz, mit csináljak a hatodik lábujjammal? 

Köszi a válaszkát :3

Szervusz névtelen mutáns!

Háháháhá! De tényleg, a vakbelem beleremegett, amikor kiderült, hogy nem is arra utalsz, amire utalsz. Jaj, most mosom ki a könnycseppeket, mert tényleg azt hiszed, hogy át tudsz vágni? Megröhögtetsz, milyen jó, hogy írtál. Na, de nézzük a hatlábujjas csodát. Azt ugye tudod, hogy mostantól kissé bajos lesz lemenned az uszodába, meg a nyilvános fürdőkbe? De még a szobatársaid is keresni fogják a mutáns rellonost. Bár, ha olvassák a többi ház lakói - már, ha képesek az értő olvasásra ugye -, akkor nagy veszélyében vagy. Szét fogják röhögni a fejed, ha meglátják, hogy minden zoknid lyukas oldalt, mert nem számítottak a plusz bütyökre. De végül is van jó oldal. Ha elvesztenéd az egyiket, akkor végül is öt marad, nem?
A tanácsom pedig: rágjad. Jót tesz a fogaknak azt mondják.

Dr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése