2016. május 30., hétfő

Mumus a szekrényen kívül II. rész

A blogbejegyzésem második részében megismerkedhettek a Levitások, a Navinések, más karakterek és Kieran, a mumus félelmeivel. Kellemes olvasgatást kívánok hozzá! :-)





Béres Bárcián:


A különleges képességem miatt nem igazán tudok rettegni dolgoktól, de mint kiderült egyszer régen, mumusom nekem is van. A teljes közönyösség az, minden és mindenki iránt.
 

Vittman Noémi


Oh, hát ez tökre egyértelmű. Az én mumusom egy ápolatlan lábköröm. Azoknál nincsen félelmetesebb.


Quentin Chamberlain:


Abban, hogy Mark nem áll velem többet szóba.
Meg akartok ijeszteni, vagy miért akarod ezt tudni?


Szentesy E. Izabella:


A mumosom valószínűleg egy rovar >< egy olyan rovar, ami nem pillangó... Szóval bármilyen lehet, kicsi, nagy... Én akkor is félek tőlük... Vagyis... Rettegek T.T
 


Soóki Zsóka Boglárka


Hát még nem találkoztam olyan lénnyel, de biztos a magány lenne, vagy valamelyik testvérem elvesztése.


Regős Manó:


Azt nem szeretném elárulni, ne haragudj.  :-( :-( :-(


Mezősi Nyeste Veronika:

 
Fogalmam sincs, eddig szerencsére sikerült elkerülni minden mumust >.< Nem is akarok látni egyet sem >.<


Kiss Veronika:


A mumusom? Hm... Hát sok dolog van, amitől nagyon félek, de leginkább szerintem a darazsaktól rettegek. Pedig nagyon szeretem az állatokat, de valahogy ezektől a rovaroktól kiráz a hideg, szóval szerintem az én mumusom egy óriási darázs képében testesülne meg.
 

Matthew Bloomer:


Állatokban. Azoktól félek a legjobban. Azon belül is egy nagy fekete kutyában, Zorró volt a neve és mikor kicsi voltam, megharapott. Azóta is így ölt testet a mumus, ha elém kerül.


Csermey Natália Babett:  


A szerelmem közli velem, hogy csak szórakozott velem, és mélységesen gyűlöl.


Soóki Bende:


A mumusom az, hogy valamelyik testvéremet vagy az anyukámat látom halottan, vérbe fagyva. :/

 
Laduver Nerella Rodé:


Az én mumusom egy hatalmas, undorító százlábú.  :S


Sheela Lengrond


Érdekes kérdés. Eddigi elgondolásomat - és fóbiámat - nézve pókban, vagy pókvégtagokkal rendelkező ember formájában. Mindegy, hogy utóbbi alakjában az állat nyolc szemét látnám rám tapadni, vagy szőrös csápokat, amik felém nyúlnak. Mindkét gondolattól egyformán kiráz a hideg.

 
Domokos Amira:


Dementor.

 
Nagy Ábel: 


A mumusom egy dementor. Sokat hallottam róluk sok szörnyűséget, de még egyet sem láttam és nem is szeretnék. Brrrrrr.  

 
Feigler felügyelő :D  /névtelen diák/
 

Huszthy Attila:

 
A mumus meg én,szerencsére jó barátok lettünk, már vagy...sok éve. Ha az ember úgy születik, hogy jósnak kell lennie, aztán olyan körülmények és segítő mesterek közé kerül, ahol muszáj is azzá válni, akkor meg kell tanulnia először is beengedni a házába, megismerni azt a mumust, és kifogni a szelet a vitorlájából. Nem volt egyszerű a játék, de pont attól élvezetes, na meg az eredmény is megéri a fáradtságot. Nem lehet úgy ezeket a képességeket fejleszteni, hogy közben az ember lelkileg nem tesz magáért, márpedig a fóbiák mind elnyomott, régről magunkkal cipelt rossz beidegződések. Ezeket kell felismerni, felhozni a tudatalattiból és lelkileg megtisztulni tőlük. Nem tarthatnék ott, ahol tartok, ha ezt nem tettem volna meg és tenném azóta is rendszeresen. A meditáció mellékterméke, hogy az ember megtisztul ezektől a nem kívánatos sallangoktól. Persze korántsem vagyok tökéletes, de minden nap közelítek hozzá.


Hoshi Neko Silver:  


xD Cukorbetegségről szóló kiállítvány. Neko Mester, a nagy Forró Csokik Királya, és ő mint diabéteszes? Ennél nagyobb borzalom nem történhet meg. Inkább három hónapon át tartó állandó Trimágus Kupa!
:D
 

Simfel Kristóf:


Hááát... jelenleg szerintem vagy Haru valamilyen halála, vagy egy hatalmas korsó sör…

 
Kyle Donovan:


No, hát igen, ez nem egy kellemes kérdés. Nem is biztos, hogy szeretnék rá válaszolni. Hát... bánom is én. A mumusom én vagyok. Azaz nem én, hanem a félhülye tesóm, de ez részletkérdés. Tőle félek a legjobban, vagy inkább érte, ahogy tetszik.
 


Borostyán Lenke:


A szüleimben és a nagymamámban, aki véleményem szerint egy igazi sárkány . :X :D
Jelenleg nem tudják, hogy hol tartózkodom, épp ezért igencsak becsúszna a sportszelet, ha szembetalálkoznék, akárcsak mumus formájában bármelyikükkel is...  :-(


Kieran:  


Azt hiszem, nekem is van mumusom. Én speciel a varázspálcákat nem igazán szeretem, főleg, ha rám szegeződnek. Ekkor mindig "az" a bűbáj jut eszembe, amit erőszeretettel használnak ellenem a mágusok.







 
 
 







 
 
 




 
 

 



 
 

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése