2015. december 31., csütörtök

Sárkányok ünnepelnek

Helló sárkányok!

Az ünnepek között elkaptam pár rellonost, akiket arról faggattam, valójában hogy ünnepelték a Karácsonyt és mi a tervük szilveszterre. A többi ház véleményét már olvashattátok, na de most mi jövünk a valósággal...

Hogy ünnepelted a Karácsonyt és mi a terved szilveszterre?

Harold Love Blomqvist
*vakargatja a fejét*
Hát a szentestét a kastélyban töltöttem, mert így volt kedvem. Szilveszterre pedig biztos szervezünk valami bulit. Talán benézek és ráöntöm valaki fejére a pezsgőt.

Eris L. Awer-Kowai
Magamra húzom a takarót és megpróbálom túlélni.

Michelle Angelique Saint-Venant
Családiasan. A karácsony az egyetlen ünnep, amikor mindannyian kicsit megnyugszunk szerintem, szóval az állandó ingázás miatt Vasillal voltam. Mihaelt sem hanyagoltam el, kapott ajándékot, sokat beszélgettünk, testvérdolgok. Szóval átlagosan telt az ünnep.
A szilvesztert még nem tudom. Lehet, hogy lenézek az egyik mágusfaluba és bulizom egy jót, de lehet, hogy házibanzájt szervezek - kevés meghívottal. Vagy egyszerűen csak eszek. Az se hangzik rosszul...

Nikolai Weißling
Karácsonyra már kiengedtek és itt töltöttem a Bagolykőben. Szívesen elmennék rendesen megünnepelni a szilvesztert de nem ismerek itt szinte senkit. Így...elképzelhető, hogy éjfélkor a szobámban fogok gubbasztani és buliból megfújom azt a papírtrombitát. Kis csákóban természetesen.

Travis Ryan Payne
 A Karácsonyom mind két napja egy levitással telt. Először segítettem neki, mert leitta magát, aztán elvittem Amerikába, hogy ne egyedül kelljen menjek a szülői találkozásra. A Szilvesztert még nem tudom, talán rábeszélem valamire.

Rebecca Davison-Keis
Szóval a karácsonyomat a családom társaságában töltöttem. Anyával embert áldoztunk, apámmal démonokat idéztünk a nagyszüleim pedig boldogan feláldozták magukat a legördögibb lénynek, akit természetesen megvendégeltünk... Nehogy elhidd. Mondhatni normális családi összejövetelekkel, tojás és csokilikőrökkel ünnepeltük. A prűdség szaga csak úgy áradt a házunkból, nagyanyámék jóvoltából.
A szilvesztert valószínűleg tényleg ember áldozással fogom tölteni. Feláldozok egy nem olyan közeli személyt és elviszem magammal randalírozni. Rolleyes

 Hát láthatjátok, buliban nem lesz hiány, ahogy nem volt kajából, ajándékokból sem a karácsonyfa közelében. Januárban ismét találkozunk.

Ezúton kívánunk boldog új évet mindenkinek!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése