2015. december 18., péntek

All I want for Christmas is...

Na ahoy, sárkányok!

Mindenki jól van? Mindenki megvan? Eh... mindenki Van? Na, erre már csak kapok egy igen-t ._. Szóval! Hosszú kihagyás után visszatértem és kísérlet szerűen egy új rovat is életbe lép, ha minden igaz Mr Frost részéről, reméljük állandó jelleggel. Szóval ismét felvetődött bennem a gondolat, hogy ugye, milyen rossz is, ha valaki egyedül ünnepel... Én személy szerint, ha választhatnék, akkor... nem tudom... Veletek mi a helyzet? "Ki lenne számodra az ideális karácsonyi ajándék?"

Mezőssy Eliza
Jelenleg nincs ilyen. 

                                                                                Jeges Karina
- a kérdés hallatán egy fülig érő mosoly húzódott Karyn sápadt arcán-  Én már megkaptam az ajándékomat, a férjem személyében. Nem kell más, csak Dioméd.

Várffy-Zoller Róbert
Charon L. Saint-Venant. Be se kell csomagolni.  *határozottan meggyőzőnek látszott... Vajon írt levelet a Jézuskának?*

Sólyomfi Helena
Ward. No comment *Csillogó szemekkel bámult rám a hölgy, míg feljegyeztem a válaszát* Csomagold be légyszi és rakd a fám alá.

Ethan R. Saint-Venant
Személy, mint ideális karácsonyi ajándék? Egyre furcsább ez a magyar kultúra (gondolom az, ha már Magyarországon vagyunk), Mikulásra is beállított hozzám egy srác, magán egy masnival.
Nos, legalább egy ideig voltak gondos kezek, amelyek... takaríthatták a szobámat. *itt megvillantott egy vigyort is*
Ezt leszámítva, akik jó ajándék alapanyagok lennének számomra, már mind körülöttem vannak az év többi napján is, így nincs konkrét jelöltem.



Rebecca Davison-Keis
Hát a legjobb ajándék számomra egy titokzatos valaki...áháhá nem. Az öcsikém lenne a legjobb, lenne kit szabadon szadiznom. 

 Eördögh Lars Tobias
*zavartan bámulni kezdi a cipője orrát* Mondanám, hogy nincs ilyen... de van. És ő tudja. Másnak meg nem kell.
Reviczky Kornél
Nem szoktam különösebben ünnepelni a karácsonyt, ha csak magam lennék, akkor nem is ünnepelném. Ebben az évben nem kapok, hanem adok, méghozzá a vezetéknevemet.

Eris L. Awer-Kowai
 

Benedict Ian Lloyd
Egyértelműen Mihael-t szeretném karácsonyra.
Vagy őt, vagy csak az egyik fülét, teljesen mindegy.

Antoinette Myra Blackburn
Mármint valakit kapni becsomagolva? Nem fullad meg? ... *hosszan gondolkodik* Egy új gramofont szeretnék, a személyeket meghagyom másnak.. köszönöm.
 

Jeges Dioméd
Hú öcsém, öt könnyebbet!
Nehéz kérdés, mert elképzeltem én már a fél iskolát és tanári kart ahogy kiugranak az ajándékdobozból..hmm. Na de legyen, mondjunk egy nevet is.... kettőt szabad?
Karina, Kamilla, Fanni, Iza...
Négy lett, maradhat? 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése