2015. március 25., szerda

Az új Házvezetőnk kikérdezése

Sziasztok Sárkányok!
Az év végeztével újabb változások álltak be szeretett házunkban.  Markovits István tanár úr és Dr. Mácsai Zója tanárnő helyett két új személy érkezett.
Házvezetői székbe Vasváry Richárd Nándor ült, helyettese pedig Győri Barbara lett.
A napokban új házvezetőnket interjúvoltam meg a közelgő változásokról, hozzáállásáról.
Közszemlére, tessék:

- Mi ösztönözte rá, hogy Markovits tanár úr helyébe lépjen? 
- Hallottam róla, hogy a professzor le fog mondani a ház vezetéséről, ekkor merült fel bennem először, hogy megpályázhatnám a posztot. Alapvetően közel érzem magam a rellonhoz, bár nem vallanám magam tisztán rellonosnak sem. Mindenesetre az óráimon megismert zöldek alapján úgy gondoltam, hogy alkalmas lehetnék a ház vezetésére, hogy meg tudnám értetni magam a sárkányokkal. Onnantól kezdve pedig, hogy nem volt vesztenivalóm, egyértelmű volt, hogy beadom a pályázatot.

- Van valami érzelmi oka annak, hogy minket választott? Vagy van bármi más oka?
- Mint ahogy előbb is mondtam, már az óráimon is volt szerencsém jó pár diákot megismerni a házból, elsősorban az motivált, amit bennük láttam. Habár különböztek, egytől-egyig megvolt bennük az a valami, ami miatt az ember felfigyel rájuk. Szeretem az érdekes emberek társaságát, a Rellonban pedig nem hiszem, hogy lenne bárki is, akire illene az unalmas jelző, úgyhogy szerintem jó helyre jöttem.
- Mit gondol a házunkról és a rellonos diákokról?
- Hogy talán bennük van a legnagyobb potenciál az összes ház közül. Merész dolog ezt kijelenteni, de én úgy érzem, hogy van ebben igazság. Ha olyan lelkesedéssel vetnék bele magukat a dolgokba, mint az eridonosok, és olyan kitartóak lennének, mint a levitások, nem hinném, hogy bármi is az útjukba állna. Talán csak az, hogy végképp hiányzik belőlük a navinések józansága, így hajlamosak túlzásokba esni, bajba kerülni, de alapvetően egészen el tudok ámulni rajta, hogy milyen egyéniségek járnak a házba. 

- Úgy tervezi, hogy komolyabban is megismer minket? Aktív házvezetőnk lesz?
- Mindenképpen szeretnék aktív, jó házvezető lenni, ebbe pedig beletartozik természetesen az is, hogy megismerjem a diákjaimat. Szeretnék minél több időt velük tölteni, segíteni nekik, támaszuk lenni, amit csak egy tanuló várhat a házvezetőjétől. Tudom, hogy ez nem mehet egyik pillanatról a másikra, de igyekszem rászolgálni a bizalmukra. 

- Lesznek változások a diákokra nézve a házban? Ha igen, milyenek?
- Különösebb változások nem lesznek, természetesen a főbb feladatköröket leszámítva, ahol minél aktívabb embereket szeretnék viszontlátni. A dolgok rendje, hogy idén is kiballagott egy évfolyam, velük pedig rengeteg értékes tagtól vált meg a ház, de szeretném, hogy a helyüket az elsőseink vegyék át a közösségben. Ha pedig már a közösségnél tartok, szeretnénk minél több programot szervezni Barbival, amely segíthet a háztagoknak jobban megismerni egymást. Egy, a mostaninál is összetartóbb közösséget szeretnék összekovácsolni, ha ez lehetséges. 

- Köszönöm az interjút, sok sikert hozzánk a jövő tanévben!
- Én köszönöm, kisasszony, igyekszem nem csalódást okozni önöknek.   

Így készüljetek tehát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése