2016. augusztus 22., hétfő

Hogy találtunk ide?

Sziasztok! Ez a bejegyzés arról fog szólni, hogy ki, hogy talált rá az oldalra. Mert szerintem mindenki emlékszik, hogy hogyan találta meg iskolánkat. Lássuk, mit mondanak, az új, és kevésbé új diákok!


Bánffy Veronika
Éppen a Harry Potter könyvekkel nosztalgiáztam abban az időben, és ennek megfelelően ilyen témájú oldalakat keresgéltem. Rá is találtam egy gyűjtőoldalra, ahol rengeteg magyar oldal fel volt sorolva, végig is böngésztem a nagyját. Köztük volt a Bagolykő is, amely első olvasatra felkeltette az érdeklődésemet, mert habár voltam már előtte is jelen más szerepjátékos oldalakon, azok nem HP témájúak voltak, úgyhogy kíváncsi voltam, mit tudhat az oldal. És mint látszik, itt ragadtam, szinte az első perctől kezdve :D

Egerszegi A. Flóra
Egy itteni álmodó említette, én meg ittragadtam azóta XD

Farkas Kamilla
Hú, még Vér Lanetta mondta akkoriban egy csomószor, hogy itt van. És kíváncsi lettem, kérdeztem, milyen ez, hogy megy, és itt ragadtam :D

Hayley R. Martinez
Hát,Hay már multikarakter, főkarakteremmel már itt vagyok 1-2 éve. Hát, Harry Potter témában kerestem játékokat az ineterneten, így akadtam erre az oldalra. Igaz, arról nem volt fogalmam, mi az a szerepjáték (regisztráció után sok idővel se nagyon volt XD) de örülök, hogy beléptem ide, ebbe a közösségbe. :D

Jeges Karina
Én igazából körülbelül 2015. március közepén keveredtem ide, egy barátnőm jóvoltából. Ő böngészett a neten, és ráakadt az oldalra. Azonnal elújságolta nekem, mert mindketten odavagyunk a Harry Potterért. A teszt kitöltése után, én az Eridonba kerültem, ő pedig a Levitába. :)

Lilia Amoris
Ez a regisztraciom eleg uj. Lilia elso regisztracioja emlekeim szerint 2004 februarjaban tortent meg. Baratom, a google segitsegevel talaltam ide. Vagyis nem ide, hanemnmeg az RLRoxfortba. :)A jelentkezesem elkeveredett, igy az irc-n Remus Lupinhoz fordultam, aki soron kivul a Mardekarba osztott a valasztott idezetem alapjan. :)

Somoskői Lilla
Én már nagyon régen találtam rá az oldalra, mikor éppen a Harry Potter-mániám kellős közepén voltam, és egyszerűen csak HP témájú oldalakat keresgettem a neten, így találtam rá:)

Szentgáli Krisztina
Szia :D Én ugyan nem vagyok új (2013 óta boldogítom a népet), de Google barátom jó sokat segített, hogy rátaláljak az oldalra :D

Amy Artmenson
Hát igazából én már pár éve rátaláltam az oldalra, nem elször játszok. Anno nagyon érdekeltek a Harry Potter filmek "alapján" készült játékok, és a szerepjátékok is, így elkezdtem keresgélni, és a Bagolykő tűnt a legjobbnak.

Domokos Véda
Ajánlotta a szomszédom

Eve Bennet
Az oldalra nem saját magamtól találtam rá, hanem egy jelenlegi tag, Bujdosó Nándi ajánlotta.

Feliszi Leona (mostmár Hegyi Lenóra)
Nekem az egyik barátnőm (ő is tag) ajánlotta  :)

Taylor Elena
A testvérem és barátai beszéltek róla és megemlítették nekem is . Nekem nagyon megtetszett.

Vitéz Rebeka
Az egyik Hatty Potteres csoportban láttam, hogy valki ajánlotta, én pedig kíváncsiságból feljöttem. És azóta itt vagyok :D

Barabás Dália Vanda
Már régebben is voltam az oldal tagja, ismertem már, és kezdett hiányozni szóval visszatértem  :D
De anno, kezdetben az egyik barátom ajánlotta az oldalt :D

Chloe HoltAm szia!Én erre az oldalra úgy találtam rá, hogy Harry Potteres regisztrációs játékot kerestem míg nem a böngészőben a beírt"harry potter regisztrációs oldal"néven kerestem és enyhén fogalmazva a 23 oldalon találtam rá erre az érdekes szerepjátékos oldalra!Amít azóta is imádok és csak ajánlani tudom csak hát nagyon kevés időm van és ezért gyakran vagyok inaktiv!

Éjkerti Csermely
Igazából ez egy multikarakter, régen itt vagyok már az oldalon, nem hiszem, hogy újnak számítanék :D de régen egyik barátnőm mutatta meg az oldalt, mert úgy gondolta élvezném. Igaza volt :D

Shanel Liána
Keresgettem játékokat és így találtam rá. Aztán sokat gondolkozta milyen lehet és regisztráltam

Zente Jeromos
Egy kis összejövetelen voltak bagolyköves tagok, akik elkezdtek róla beszélni meg nézegetni az oldalt és ők mutatták, hogy mi ez.

Alice Flame
Az egyik barátom, Isaac Matthew Philips ajánlotta nekem ezt az oldalt.
Belme Marcsi
Úgy ,hogy egy barátnőm  ,hogy tök jó ez az egész és gondoltam én is beregisztrálok.
Ha annyira jó.
És igaza volt tényleg jó az oldal.

Emily A. Drawings
Egy családi összejövetelen mutatták az unokatesóim :D

Laurel Bishop
Az egyik barátnőm ajánlotta, aki már ismerte ezt az oldalt :D

Lucy Elliston
Hát, egyik osztálytársam (egyben barátom), régóta játszott ezzel az oldallal, és nekem is nagyon megtetszett, ezért úgy döntöttem, hogy kipróbálom. :D

Mezősy Nyeste Veronika
Egy ismerősöm ajánlotta, aki régóta tagja az oldalnak. Sokat mesélt róla és hosszas győzködés után beadtam neki a derekam, aztán megtetszett és itt ragadtam :D

Nagy Ábel
Hary Potteres játékot kerestem és bejegyzést ami egy mágus iskoláról szólt. Így találtam meg az oldalt.

Nagy Kata
Az egyik barátom mutatta és nekem is így megtetszett  :)

Patai Alfréd Benedek
Szívesen válaszolok a kérdésedre.
Hogyan találtál rá az oldalra?
A mostani karakterem nem az első itt, szóval régebben leltem rá az oldalra. A kérdésedre válaszolva, a neten böngészve kerestem szerepjátékos oldalakat, és beütöttem Harry Potter nevét, és kiadta bagolykő oldalát. Így leltem rá.

Rozsos Annamária
Teljesen véletlenül, azt hiszem, egy összesített listából, mikor rákerestem az online szerepjátékra. Ez aktívnak tűnt, kidolgozottnak, a felület átlátható volt és szép, gondoltam, teszek egy próbát. Jó sok éves próba lett :D

Sheela Lengrond
Régóta foglalkozom szerepezéssel, pontosabban tíz éve, és szerettem volna olyan fórumon is kipróbálni magam, ami a varázslatról, vagy azzal - és a Harry Potterrel - kapcsolatos.
Így elkezdtem kutatni, és rátaláltam az frpg.hu - n az oldalra. :D Azóta pedig itt vagyok, régi-új játékosként.

Somogyi Léna
Egy oldalon volt Harry Potteres témában, és gondoltam kipróbálom (sikerült)

Széplaki Alíz
Harry Potteres oldalak után böngészve találtam rá erre az oldalra. Online iskolát kerestem, és idővel itt kötöttem ki végül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése