2014. október 31., péntek

Hogyan ünnepeljük mi a Halloweent?




A Halloween a varázslótársadalom egyik legkedveltebb ünnepe. Ilyenkor még a mágusok is szívesen kimerészkednek a muglik közé, sajátos öltözködési módjukat sem rejtve el előlük. A Bagolykőben természetesen ilyenkor nagy rendezvényt szervez a DÖK, ezen a legtöbben tiszteletüket teszik jelmezekkel, de vannak olyanok is, akik hazamennek, és családjuk körében töltik az Ördög éjszakáját. Gondolnánk legalábbis a legtöbben.
Megkérdeztünk pár a minap elkapott Rellonost, ők mit is csinálnak majd, ezt a kiemelkedő eseményt hogyan ünneplik meg?


Gyarmathi Zsombor Xavér, második évfolyam
Halloween... *összedörzsöli a két tenyerét és széles vigyor jelenik meg az arcán* Az jó lesz. Végre kicsit legálisan szórakozhatok az árnyakkal, mármint ijesztgethetek másokat. Ne árulj be Ádinak, de azt tervezem, hogy megkeresek pár embert, aki szerint ő csak keressen magafajta barátokat és rájuk hozom a frászt.

Annelie Freya Blomqvist, második évfolyam
Ez az első Halloweenem DÖK elnökként, szóval a ideit a Nagyteremben bulizva ünneplem, és a tervezésnél ahol lehetett, valami szemétséget találtam ki a többiekkel. *vigyorog* Egyébként ez egy jó lehetőség rá, hogy összejöjjenek az emberek, jelmezt öltsenek, és most ezt kivételesen élvezem én is.

Várffy-Zoller Róbert, elsős mestertanonc
Sehogy, nem vagyok amcsi.

Lavia Stark, második évfolyam
Nos, legelső sorban, azt kell mondjam, hogy sehogyan. Amíg a Bagolykő Mágustanodába nem érkeztem, én határozottan nem ünnepeltem semmi féle Halloweent. Miért? Mert a skandináv mitológiában ilyet nem ünnepelnek, én pedig az ehhez tartozó vallás lelkes hívője vagyok. Ám most, hogy a Bagolyban tanulok, előszeretettel öltözök be én is és riogatom a szembejövőket. Nem vagyok egy rémes látvány, de nekem is tetszik a forgatag, a nyüzsgés, a dekoráció. Ami azt illeti, édességgel megvehető vagyok kilóra, így könnyen lehet, hogy jövőre is itt kötök majd ki  Cheesy



Farkas Zétény, harmadik évfolyam
Nos, lehetőleg minél messzebb mindenkitől. Ha Lyrának mennie kell a DÖK-ös bálra, akkor megyek, amúgy nem érdekel az ilyesztgetősdi, egy napra. Inkább mindennap halálra rémítek egy sár... mugliszületésűt, öcsém. Nem ünneplem amúgy, mert minek...

Maximilian Loveguard, ötödik évfolyam
Én, mint Rellonos, leginkább alvással szeretném ünnepelni a Halloweent. De lehet elmegyek random gyerekeket ijesztgetni. Még nem tudom. Cheesy *vigyorog*
Jeges Kventin Dioméd, első évfolyam
Pucéran, sikoly maszkkal a fejemen futkosok a KH-ban és rémisztgetem a népet. A maszkkal. 

Catherine Alexis Rawen,  második évfolyam
Nos én a Halloweent idén ünneplem itt először. Ezelőtt ugyebár csak egy jelmezes bulin vettem részt, de az is remek volt, így erre elmentem én is! Hogy hogyan? Egyszerű! Ahogyan én akarom! Ez a nap az ijesztgetésről szól és elvileg rengeteg különféle története van annak, hogyan alakult ki, de én azt hiszem, hogy ez arra van, hogy mindenkit halálra rémisszünk, ezért ha egy ijesztő csajszi sétált el melletted egy hollóval a vállán, akkor ne lepődj meg, ha következő találkozásnál megpróbál halálra rémiszteni, vagy bekopog hozzád és ha kinyitod az ajtót rád hozza a frászt! Tongue Mint Rellonos, én is nagyra tartom azt a tényt, hogy ez egy olyan dolog amit totálisan ki lehet használni a bulizásra és némi rendetlenkedésre is, de éppenséggel csak egy embert szeretnék megszívatni, de van olyan jó szívem, hogy nem teszem meg.  Grin


Jeremy Claythorn, ötödik évfolyam
Egy fogadás elvesztése miatt, úgy mint egy elsős eridonos.

Egerszegi Nina Viktória, harmadikos mestertanonc
Nem szentelek neki nagyobb figyelmet, mint a többi ünnepnek. Nem hoz lázba különösebben a beöltözés sem, ráadásul nem vagyok ijedős fajta. Viszont tököt faragni szeretek, ha van rá időm. Ha nem sikerül, legalább valakit megdobhatok vele. (Y)

Cyanne North, harmadik évfolyam
Nos, a szülinapom Halloweenkor van. Legtöbbször a suli báljaira jövök el. Nálam ezt nagy tervezgetés előzi meg, legalább egy hónappal előtte elkezdem tervezni a jelmezem, amit saját kezűleg varrok általában. Számomra ez az egyik legfontosabb ünnep, a halál ünnepe, ami számomra mindig is nagyon misztikus dolog volt, és mindig foglalkoztatott a téma. Meg hát, persze, édesapám Angliából származik, és ott nagy a hagyománya a Halloweennek.


Scarlett Conroy, első évfolyam
Hmm...Hát mint újonc, egyenlőre még csak a bálra megyek el, de biztos vagyok benne, hogy ott sem tudok majd sokáig nyugton maradni!  Wink

Axel Sebastian Sjölander, negyedik évfolyam
Ha most olyan válaszra számít bárki is, hogy a Halloween örömére kiások pár csontvázat a bogolyfalvi temetőben, vagy robbantgatok, netán beöltözve ijesztgetek peches járókelőket, nem én vagyok a megfelelő interjúalany. A jelmezes buli benne szokott lenni a programban, általában sikerül hozzá találnom valami nem túl macerás jelmezt, aminek mégis megvan a hangulata. Idénre buli helyett viszont azt terveztem, hogy elcipelem Elliotot moziba valami jó kis témába vágó horrorfilmre.




Köszönjük mindenki válaszát, aki ünnepli,
annak rémes estét a továbbiakban,
a többieknek pedig átlagos jó éjszakát!
Wink 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése