2016. június 20., hétfő

Lesi fotók a Rellonból: Ki hogy készül a nyárra?

Már javában tombol a nyár, ami azt jelenti, hogy ideje előkapni a fürdőruhát, a napszemüveget, a hűsítő finomságokat, hogy a nyarunk garantáltan szuper legyen. Nekem személy szerint semmi dolgom nincs, ezért utánajártam ki hogy készül fel a meleg hónapokra, de persze ezt igyekeztem titokban tenni, mert úgy élvezetesebb, és nem kell aggódni, természetesen képeim is vannak. :)



Első körben nézzük meg kedves házunk fejét, Mr. Vasváry Richard Nándort. Ricsi bácsi tudja, hogy semmi sem mutat klasszabbul nyáron, mint egy menő napszemüveg, ami azontúl, hogy remekül áll, lehetővé teszi, hogy lássunk is valamit az erős napsugaraktól. Pár nappal ez előtt volt szerencsém megfigyelni, ahogy kedves HV-nk egy bogolyfalvi üzletben válogat, majd a neki leginkább tetszővel (fizetés után, természetesen) távozik az üzletből.  Ekkor minden bizonnyal észre vehetett engem, aki egy bokor mögött lapultam, éppen ezért egy gyors kép után olajra is léptem. Megjegyzem remek választás Ricsi bácsi!



A kviddics csapatunk kiváló őrzője, Kálnoki Norina másik hobbija közé tartozhat az úszás is, de ha mégsem, azt azért meg kell hagyni, hogy remekül csinálja, amit csinál. Egyik nap az Akváriumban találtam rá lubickolás közben, amiben az az érdekes, hogy lábak helyett egy sellő-uszony képezte testének deréktól lefelé lévő részét. Elképzelhető, hogy a srácokat szerette volna ezzel elcsábítani, akár egy igazi hableány, vagy ez csak egy érdekes hóbort, de ha az előbbi a célja, szerintem tuti sikert arat.




A Rellon tetovált, vörös hajú szépsége (csak utánam persze :) ) Ombozi Rebeka Liliána nem csak üldögél tétlenül a babérjain, hanem a hirtelen felszabadult időt arra használta, hogy szétnézzen kicsit Bogolyfalván, illetve hogy vásárolgasson kicsit, illetve volt szerencsém megfigyelni, ahogy egy titokzatos és jóképű úriemberrel cseveg. A srác kiléte sajnos nem derült ki, viszont ahogy én láttam, nagyon közel állhatnak egymáshoz. Hát, végül is mi lehet szebb, mint egy lángoló nyári románc?



Oh, és ha már kirándulás: a harmadik évfolyamos Egerszegi Ákos is ki vette a részét a túrázásból, habár ő a falu nyüzsgése helyett a meghitt, természetes légkört választotta, s mi több, nem egyedül vágott neki az útnak! Az útitárs személyazonossága ezúttal is rejtve maradt számomra, az úti célt sikerült megállapítani, ami nem más, mint a csodás Bükk fennsík. Hát, jó túrázást kívánok srácok! :) 



De mi a helyzet más házak diákjaival? Nézzük például a Levita csodás, kék színben pompázó hajzuhataggal rendelkező mestertanoncát, Marieanne Isabelle Beauvoir-t! Előkerült néhány felvétel a muglik által igen közkedvelt videómegosztóról, az úgynevezett "YouTube"-ról, amelyeken őt láthatjuk, ahogy épp egy pompázatos fesztiváli sminket készít, vagy éppen hajat festeget. Nekem elhitetitek, nagyon ügyes és tehetséges, csekkoljátok le ti is! :)



És mi van a tanárokkal? Kedves medimágia tanárunk, Jimnie Meccoy bizonyosan el kívánja sajátítani az elemi mágia tudományát, méghozzá a tűz elem irányítására vágyik. Csak remélni tudom, hogy nem esett baja, ugyan is ezen a képen eléggé szenvedő arcot vág, de lehet, hogy ez csak az erős koncentráció miatt van. Minden esetre vigyázzon magára tanár úr, mert nincs annál rosszabb, mikor súlyos sérülés miatt otthon kell gubbasztani ebben a nagy hőségben!



Ha nyár, akkor fesztivál-szezon, ezzel pedig úgy tűnik a Tanulmányi Osztály kedves titkárnője, Dr. Köröndi Hajnalka is tisztában van. A mosolygós szőkeség volt olyan kedves és még pár egyedi tánc mozdulatot is megtanított, emellett elmondta, milyen fesztiválokra is szándékozik elmenni. Hát, jó szórakozást kívánunk és ha engem kérdeztek, a táncparketten tuti, hogy mindenkit lealáz majd! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése