2015. augusztus 25., kedd

Dr. Genya válaszol - Bemutatkozás

Szevasztok!

Biztos úgy kéne, hogy leírom, hogy ki vagyok, meg ilyenek. Na, ne érje szó a ház elejét: ki vagyok.
Szóval, máris kaptam a levelesládámba egy kérdést, amit most jól megválaszolok, mert annyira ráérek, öcsém! Ja, a rovat nem lesz rendszeres, nagyjából , amikor jön valami és lesz idő rá, kiteszem nektek.

Az első levél:

Kedves Dr. Genya! (ki hazudta, hogy kedves vagyok? - Dr.)

Nekem olyan problémám volna, hogy tetszik egy navinés fiú, azonban félek összejönni vele, mert tartok a háztársak haragjától. Szerinted mitévő legyek? Egy rellonos lány járhat egy cuki kis pónifiúval? 

Üdv,
Póniszerető házisárkány

Hát te! (mert nem vagyok hajlandó leírni az idióta neved, meg hosszú is)

Szóval most az a kérdés, hogy járhatsz-e navinéssel. Ha jól szétnézel, itt aztán olyan keveredések vannak, hogy tök mindegy. Az, hogy mások miket gondolnak, miért érdekel? Rellonos vagy, nem? Szedjed össze magad. Amúgy is frenkizzél a csávóval, mint ahogy Michelle parádézik a bolgárral, vagy kínaival, vagy milyen. Gondolod őt érdekelte, hogy mi mit gondolunk? Lenne rá egy válaszom, de inkább nem mondom, hogy ló... patkót! Kicsit megneveled a srácot - vagy megmondod néhány rellonosnak, hogy neveljék meg - aztán mehet a láv és pár hét/hónap múlva meg a következő. Minek kötelezed el magad? Normális vagy?

Csá,
Dr.

ui: milyen baromság már az, hogy  mitévő legyek? A legyek nem mitévők, rárepülnek a sz**ra, azt osszák a betegséget, mint muglik a képeket a fészbúkon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése