2013. július 9., kedd

Prefektusi villámkérdések

Minden ember esendő, akkor is, ha prefektusi jelvény van a birtokában. Elkaptam hát én is a négy kis járőrözőmet, hogy feltegyek nekik öt, nem épp hétköznapi kérdést. Íme a válaszok:

Amira Loveguard



1. Honnan jött az ötlet, hogy prefektus légy?
Csak úgy jött, jobb szabályokat betartatni szabályszegőként, mint hogy elkapjanak. *vigyor*

2. Ki a kedvenc prefektustársad?

Egyedül szeretem csinálni a prefektusságot, de ha muszáj választani, akkor Amanda.

3. Melyik házból büntetted meg eddig a legtöbb diákot?
*utánaszámol* A kékek voltak a legrosszabbak.

4. Milyen szerinted a tökéletes büntetés?
Olyan, amihez a diáknak végképp semmi hangulata, mert így talán elmegy a kedve a kihágásoktól, vagy legalább odafigyel, hogy ne vegyük észre.

5. Mindenkit le lehet fizetni valamivel, téged mivel?
Hm...semmivel. Élvezem amikor töltik a büntetésüket. *édes mosoly* 

Amanda Meggie Philips

 

1. Honnan jött az ötlet, hogy prefektus légy?
Igen egyszerű, szerettem volna többet tenni a házért és a másik oldalt is felfedezni. (Igen, egyszer a szabályszegők is megjavulnak...egyszer.)  

2. Ki a kedvenc prefektustársad?
Mindegyikükben van valami, amit nagyon díjazok, de Amira büntetéshatékonysága viszi a prímet.

3. Melyik házból büntetted meg eddig a legtöbb diákot?
A sajátunk és a levita vetekszik itt egymással, mindkét helyről ugyan annyit.

4. Milyen szerinted a tökéletes büntetés?
Hatásos, elrettentő, célravezető és kicsi talán megbosszulja magát ebben a tett. Példát nem hoznék, nehogy felkészüljenek rá!

5. Mindenkit le lehet fizetni valamivel, téged mivel?
Engem nem lehet!  Aki ezt állítja, hazudik. Bár nem állítom, hogy nem próbálkoznának mindig valamivel...

Lyra Castle


1. Honnan jött az ötlet, hogy prefektus légy?
Mikor a házba érkeztem a Levitából, akkor a Rellon vezetősége megkért, hogy prefektusként működjek, tehát nem igazán az én ötletem volt. Ezzel együtt mégsem tartott sokáig rábólintanom a dologra, mert mindkét tanárt nagyon kedvelem, Serennel pedig éveken át együtt dolgozunk. Izé, Weaver professzorral.

2. Ki a kedvenc prefektustársad?
Noel, bár úgy hallottam hamarosan le fog mondani, amit nagyon sajnálok. Vagy már közben le is mondott?

3. Melyik házból büntetted meg eddig a legtöbb diákot? 
Fú, ezt nem is tudnám megmondani. Fogalmam sincs, szerintem nagyon változó a csínytevők háza.

4. Milyen szerinted a tökéletes büntetés? 
Olyan, amitől a diák megjegyzi, hogy egyrészt nem szabad kihágást elkövetni, másrészt meg se próbáljon nekem ellent mondani, mert úgy megjárja, hogy sosem felejti el.

5. Mindenkit le lehet fizetni valamivel, téged mivel? 
Csoki vagy whisky. Esetleg a kettő együtt - de aki whisky-t hoz az iskolába azt megbüntetem, szóval ez ördögi kör.


Noel Rainsworth 



1. Honnan jött az ötlet, hogy prefektus légy?
Büntetés nélkül csinálhatok lényegében bármit A hazáért és a szabadságért! Meg testvériség! Egyenlőség! Hujjhujj!

2. Ki a kedvenc prefektustársad?
Lyra Castle, természetesen. Valahogy megtaláltuk az összhangot a büntetések tengerében....

3. Melyik házból büntetted meg eddig a legtöbb diákot?

Nem diszkriminálok, mindenkit ugyanúgy büntetek! Kivéve a rellonosokat. A rellonosok élveznek némi...előnyt.Olyan, mint a diplomáciai mentesség, meglátsz egy rellonost és egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy megbüntesd őket. Kivéve Opheliát, őt bármikor szívesen megbüntetem.

4. Milyen szerinted a tökéletes büntetés?
Hosszú és fájdalmas. Rá kell érezni, mi az, amit a másik a legkevésbé szeret csinálni. Lányoknál többnyire az ágytál- és a bagolyház-takarítás szokott bejönni, az kellően undorító. Az antiszociálisoknál érdemes olyan feladatot adni, ami emberek közé kényszeríti őket, mondjuk dicséret és free hug osztogatás a réten, a navinéseket pedig be lehet zárni a kínzókamrába néhány szellemmel, az jót tesz a lelküknek.

5. Mindenkit le lehet fizetni valamivel, téged mivel?
Ha rellonos vagy és szépen nézel, tuti megmenekülsz. Egyéb esetekben...halott ügy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése