2014. február 20., csütörtök

Végzőseink - Maximilian Lovegouard

"Önbizalom nélkül nincs siker, csak félelem és görcsök.
 Mindenki annyi tiszteletet és megbecsülést kap a másiktól, amennyire önmagát tiszteli."



Hogy érzed magad az utolsó év küszöbén?
Hogy érzem magam? Kicsit tartok a vizsgáktól és bár nem erőltetem meg magam a cél érdekében mégis egy WC papír szintjén állok körülbelül.

Melyik volt az öt év legemlékezetesebb pillanata számodra?
Nem emelnék ki emlékeket, mert a Rellonos éveim alatt minden pillanatot imádtam és élveztem.

Mi az, ami igazán hiányozni fog, ha véget ér az utolsó éved itt?
Szerintem semmi, ugyanis terveim szerint maradok mestertanonc képzésre, de még semmi nem biztos. Majd elválik.

Mi az, amit úgy érzel, hogy még meg kell tenned a vizsgák előtt?
Terveim szerint kell szereznem egy barátnőt és mindenképpen be szeretnék valahogy jutni az Eridonba. Ne kérdezd miért, mert fogalmam sincs. Csak hajt a kíváncsiságom, hogy mi jobb a vörösökben, mint a zöldekben. Persze tudom, hogy semmi, de azért mégis jó lenne megtudni, hogy mi van a falak mögött. *nevet*

Az évek során melyik tantárgy és melyik tanár kerültek a legközelebb hozzád?
Az Legendás Lényeg Gondozását és a Mugliismeretet egyaránt szeretem és az ezeket tanítókat nagyon tisztelem, de a Sárkánytan és Véda néni a kedvenc!

Inkább elméleti vagy inkább gyakorlati embernek tartod magad?
Mivel Rellonos vagyok szerintem alapvető, hogy mindkettőben tökéletesen tudok teljesíteni. *vigyorog*

Mestertanoncság, munka vagy világjárás? Mi a terved az elkövetkezendő két-három évre?
Nagyon sok ideig azt hittem, hogy a világot fogom járni, de azóta rájöttem, hogy nagyon sokat kell sétálnom, ha utazó leszek és nem szeretnék izzadni, mert akkor tönkremegy a hajam, szóval, mint pár kérdéssel ezelőtt is mondtam, maradok mestertanonc képzésen.

Milyennek ismerted meg a házad? Másmilyen, mint amilyennek az elején hallottad?
A házam pökhendinek és magukat felsőbbrendűnek tartónak ismertem meg. És tényleg ilyen, amivel nincs semmi baj, mert ez tesz minket különlegessé. Pontosan ugyanolyan volt, mint amit mondtak róla.

Ha egy zeneszámmal kellene jellemezned a házad, melyik lenne az?
Hát evvel most megfogtál, de szerintem ő lenne az ideális:



Ha nem Rellonos lennél, melyik házba kötöttél volna ki szerinted?
Nem tudnám magam elképzelni másik házban. Én meg a Rellon egyek vagyunk! Meg is beszéltük, hogy elmegyünk vacsorázni valamelyik nap este, de csak úgy egyezett bele, ha a felét ő fizetheti. Ezek a nők! *kuncog*

Ha tanár lennél, mit tanítanál a legszívesebben?
Szerintem a lazuológia az én terepem lenne. És mindenki szívesen járna az órákra. Grin


Melyik DÖK által szervezett program volt a kedvenced?
Nem nagyon jártam a sulis programokra, de biztos király volt az összes, hiszen a húgom szervezte őket.

Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
Talán David Benettébe, de ha olvassa ezt az interjút akkor máséba. *nevet*

Melyik az az öt szó, amivel elsőben a leginkább jellemezni tudtad volna a házad, és melyik az az öt, ami most a leginkább jellemző rá?
Őőő... ugorjunk.

A választott szavakat hogyan értékeled? Pozitívabb vagy negatívabb lett az összkép?
Ezt is ugorjuk át.

Melyik házból került ki az évek során a legtöbb barátod?
Nem szeretem az embereket, szóval barátaim sincsenek nagyon, de ezen reményeim szerint majd tudok változtatni. Egyszer.

Ki az, akivel úgy érzed, hogy az évek alatt életre szóló barátságot kötöttél?
Nincs ilyen személy tudtommal. Az egyetlen, aki közel áll hozzám az a húgom, de persze ez sem mindig volt így.

Melyik vizsgától tartasz a leginkább?
Egyiktől sem, mert biztos, hogy mindegyik sikerülni fog!

Milyen jó tanáccsal szolgálnál a negyedéveseknek?
Ha Fela bá' tanítja őket akkor soha ne puskázzanak nála. Felesleges, mert úgy is észre veszi.

Kívánj valamit a házadnak, amivel motiválni tudod a kisebbeket!
A Rellon a legjobb, szóval ne hozzatok rá szégyent, mert ha meghallom, hogy valaki ilyet tett, akkor nem állok jót magamért! Grin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése